نکته یازدهم

زنان


زن برای شرکت در جمع و ایجاد رابطه حرف می‌‌زند . اگر زنی‌ زیاد با شما حرف بزند ، یعنی‌ از شما خوشش آمده است . اگر حرف نزند ، اوضاع چندان خوب نیست . برای زن حرف زدن هدفی‌ روشن دارد : ایجاد رابطه و برقراری دوستی‌ ، نه بررسی‌ و حل مشکلات . زن می‌‌تواند با زنی‌ دیگر که از دوستانش است دو هفته به تعطیلات برود و پس از برگشتن و رفتن به خانه بلافاصله به او تلفن کند و دو ساعت با او حرف بزند .


مردان


برای مرد حرف نزدن کاملا طبیعی است . مرد حرف می‌‌زند تا واقعیت‌ها را به هم ارتباط دهد . مرد تلفن را وسیله‌ای برای انتقال اطلاعات به دیگران می‌‌داند ، ولی‌ زن آن را وسیله‌ای برای ارتباط به حساب می‌‌آورد . مرد نفرت دارد بشنود که " ما باید درباره ی رابطه مان حرف بزنیم . " این چند کلمه می‌‌تواند حتی در دل‌ سوپرمن هم وحشت عمیقی بیندازد .

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید احمدی جمعه 23 مهر 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

...عجب

چرا با لبای ورچیده شده ؟

به جاهای خوب تر هم می‌‌رسیم ...

یک پسر شنبه 24 مهر 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://1boy-1life.blogsky.com

موافقم به جز با جمله آخر قسمت مردان. من اصلا فکر میکردم دخترها از شنیدن این حرف خوشحال نمیشند.
من که خودم هیچ مشکلی در گفتن این جمله ندارم

به نظر خودم هم این جمله نه تنها ترس نداره ، بلکه میتونه بسیار هم سازنده باشه ...

اگر بخوای بدونی فکر کنم منطق همین باشه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد