نحوه پذیرش در بیمارستان روانی


 
هنگام بازدید از یک بیمارستان روانی، از روانپزشک پرسیدم: شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانی به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟


روانپزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخوری، یک فنجان و یک سطل جلوی بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالی کند.

من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادی باید سطل را بردارد چون بزرگ‌تر است.



روانپزشک گفت: نه عزیزم! آدم عادی درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد. شما می‌خواهید تخت‌تان کنار پنجره باشد؟



نظرات 3 + ارسال نظر
ام چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

من به این سوال جواب نمی دم

جواب بده راحت باش
اعتراف کن چی بوده جوابت

وحید جمعه 7 آبان 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.dastanakha.blogsky.com

سلام
از این که به وبلاگ من رفتی ممنون myarticle
ولی وبلاگ اصلی من اینجاست و آنجا فقط به عنوان محلی برای ذخیره مطالب استفاده می شود و مطالبی که آنجاست با نام نوسنده هاست و فقط جمع آوری میکنم.

دبیر زبان هستم 36 ساله استان گلستان
سری به وبلاگ اصلی من بزن ممنون
در ضمن مطالبی که می نوسم در جراید چاپ می شود.روزنامه جوان اطلاعات و موفقیت
خدا نگهدار

مهناز سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.mahnazz.blogsky.com

هشدار که گر وسوسه ی عقل کنی گوش
آدم صفت از روضه ی رضوان به در آیی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد