نکته چهاردهم

زنان


گفتن " دوستت دارم " هرگز مساله‌ای برای زن نبوده است . سازماندهی مغز زن دنیای او را پر از احساس ، عاطفه ، ارتباط و واژه کرده است . زن می‌‌داند زمانی‌ که احساس گرمی‌ کند و زمانی‌ که مورد توجه و تحسین است و دارد وابستگی‌ پیدا می‌‌کند احتمالا عاشق شده است . زن‌ها خوب می‌‌توانند تشخیص دهند که چه موقعی‌ عشق وجود ندارد . این است که بیشتر رابطه‌ها را زنان پایان می‌‌دهند .


مردان


مرد دقیقا نمی‌‌داند عشق چیست و غالبا شهوت و هوس را با عشق اشتباه می‌‌گیرد . او تنها چیزی که می‌‌داند این است که نمی‌‌تواند از زنی‌ دست بکشد . آیا این عشق است ؟ تستسرون مغز او را کور کرده است . او همیشه در حالت تحریک است و نمی‌‌تواند خوب فکر کند . معمولا باید سال‌ها سپری شود تا مرد دریابد که عاشق بوده اما این فقط در بازنگری رابطه است .

بسیاری از مردان از وابستگی وحشت دارند . آن‌ها می‌‌ترسند که گفتن حتی حرف اول عشق آن‌ها را وابسته کند و آزادی‌شان را برای پذیرفتن هرگونه اشنایی جدید سلب کند . وقتی‌ مرد سرانجام از خط قرمز ابراز این واژه‌ها عبور می‌‌کند دیگر دلش می‌‌خواهد آن را همه جا و به همه بگوید . با تمامی‌ این اوصاف مردان کمتر می‌‌توانند احساس لذت بیشتر زن در رابطه را پس از شنیدن این عبارت درک کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد